Merhabalar bebeğim 2,5 aylık kilo alımı gayet ideal cişini de günde 4-5 sefer yapıyor çok şükür ama bazen göğsüm yumuşak oluyor o sıralarda emdiği zaman çok huysuz oluyor tepiniyor mızmızlanıyor memeyi sıkıp bakıyorum süt geliyor acaba sütüm mü yetmiyor