sevcih Bebeğim 2.5 aylık aptamil conformil mama veriyorum. İçer içmez kaka yapıyo normal mi mamayı mı değiştireyim
bikahveicelimmi sevcih benim oglum da oyleydi gece mama icerken kaka yapardi simdi 17 aylik hala oyle kahvaltisini yaptiktan sonra kakasini yapar hemen. Bence bu bir sorun degil bagirsaklarinin iyi calistigini gosteriyor