eozlem Merhaba, bebeğim 7 aylık. 2 gündür ishal sürekli kaka yapıyor. Bugün köpük köpüktü kakası. Yumurta beyazı verdim 2 gün önce. Yarısını yedi, ondan kaynaklı olabilir mi acaba? Ne yapmam gerekli?
myavocado eozlem beyazı mi sarisi mi verdiniz, yumurta beyazı 1 yaşa kadar verilmemeli demişti bizim doktorumuz ama
eozlem myavocado sarısını verdim. Beyazını dün ilk kez denedim sağlık ocağında ebe vermeyi deneyin alerji yaparsa aşıyı 1 yaşa erteleriz dedi bize de. Onda da ishal oldu zaten. 2 gündür ishaliz.