gokcen_ Kızlar bebeğim 7 ay 15 günlük alt dişi tam çıkmadı ama görünüyor.Bu aralar dişten huysuz ,canı acıyor galiba 🙁Tetagil diş granülü kullanıp memnun kalan var mı?Veya bu süreçte önerileriniz nedir?
tugces09 gokcen_ benim kızımda haftaya 7 aylık olcak üst dişleri kabarmış biraz uykuları falan bozuldu ben zeytinyağının içine karanfil koydum buzdolabında bekletip disetlerine sürüyorum biraz fayda etti gibi
kirpisonic gokcen_ 7ay 20günlüğüz üst dişler bekliyorz tetagil bu ayda bizi sakinleştirmedi, doktorumuz dencol diş jeli yazdı bunun da tadını mı beğenmed bilmiyorum ağzını zaten ellettirmiyor çok huzursuz 1haftadır çok yoruldum
kirpisonic gokcen_ az önce bi yerde misfak vermişler bebeğin eline onu araştırıp alıcam sizde araştırabilirsiniz belki faydası olur
gokcen_ kirpisonic hemen karar vermek istemiyorum ama sanki benimkinde de tetagil pek bir işe yaramadı.Gündüz gün içinde bir huzursuzluğu var
kirpisonic gokcen_ bizde gündüz huzursuz ce saldırgan geceleri sürekli uyanıyor şu dişler bi çıksaydı