adasmummy Doktor 6.ayda bi görelim büyük biraz dedi korktum ben de eşimin kafası büyüktür biraz genetik de olabilir dedi ama korkuyorum
hatceninblog adasmummy ne alaka ya benim bebeğim 4. Ay kontrolunde 43,5 çıktı doktor gayet iyi dedi 5. Aydaki bebeğe nasıl biraz büyük diyebildi
gizematadeniz adasmummy bilmiyorum normali nedir ama en son 6. Ay kontrolünde 42.8 di biraz kucuk dedi bize de başi. Ams kilosu boyu da geride 1 ay kadar hepsi geri yani minyon bir bebişim var
ilenalemin adasmummy benim 9 aylık 44 dedi.bence bebege göre şekilleniyor o ya.size göre kafası Büyük duruyor mu ki
adasmummy hatceninblog anlamadım valla canım öyle dedi ben de korkuyorum hala 6.ayda tekrar bakalım dedi kız bebek benimkisi diken üzerindeyim kaç gündür
bozduman hatceninblog Acaba ultrason falan cektırdınız mı benim de 3 buçuk aylık 43 çıktı bas cevresı
hatceninblog adasmummy benimkisi erkek bebek canım, fark vardır illaki, ama yine de farklı bir doktora danış sen
ayazannesii adasmummy bizimde 5 aylık 43 dedi büyük dedi ama eşim tarafı da ben ve benim taraf da iri kafaliyiz 😄
adasmummy Kuzeymomss ebet büyük doğdu eşimin kafası da büyük yani absürt bi şey olsa doğumda falan illaki bilgilendirme yapmazlar mıydı bu zamana kadar sağlım ocağına gidiyorum hastaneye özele hepsine gittim hep normal dedilet
Kuzeymomss adasmummy olsun canım dediğim gibi benim oğlum 36 cm doğdu 5 aylıkken 43tü senin de 37 doğmuş bence gayet normal yani. Birde sizin nasıl mesela benim kafam da bebekken çok büyükmüş
Kuzeymomss adasmummy Bence gayet normal. İçiniz rahat olsun diye başka bir çocuk doktoruna götürün isterseniz
adasmummy gizematadeniz genetik de olabilir canım bize de dedi genetik de olabilir diye ama 6.ayda sa görelim diyince insan bi garip oluyo
gizematadeniz adasmummy benim kafam kocamandır. Iri bi tipim. Babaya cekmistit belki bizimki de bilmiyorum. Bence cok buyuk bir fark yok. O kadar da buyuk denecek kadar. Kilosu da ileride mi?