ipeksibel Kizalr sizce 14 aylık bebeğim için Montessori yatak mantıklı mi bir de çeşitleri var altı cekmeceliler yere sıfır olanlar sizce hangisi daha kullanışlı
3kedili2bebekli ipeksibel bence çok mantıklı kız kardesim yere sıfır olanına geçti çünkü bebeğin dolabı vs vardı 1 yaşında çok memnun ama dolap sikintisi çekiyorsanız cekmeceliler de çok güzel bende bu ay yaptıracağım olculerime göre
ellerimt0mbikt0mbik ipeksibel Benim oğlumun var ,yerden 10 cm kadar yüksek ,altını silmek zor oluyor,şimdi olsa yere sıfır ya da çekmeceli alırdım.
me_o531 ipeksibel ben yere sıfır olanından aldım büyük yaptırdım normal baza boyutunda uzun zaman kullanırız diye düşünüyorum kızımda çok seviyor yatağını inip çıkması kolay onun için düşme tehlikesi de daha az yere yakın olduğu için severek kullanıyoruz
etuerk ipeksibel oğlum 13 aylıkten beri yere sıfır kullanıyor çok memnunum bazen bana ihtiyacı oluyor yanında da yatabiliyorum
Aintyourmama 3kedili2bebekli 14 aylık yataktan atlamaya çalışmaz mı benimkisi koltuktan inmeyi biliyor da yine de uykuya geçerken bazen yatağın içinde deli dana gibi oynuyor 😀
Aintyourmama 3kedili2bebekli evet ama fazla yüksek değil korkulukları ben güvenemiyorum oğluma almak istiyorum ama
3kedili2bebekli Aintyourmama yüksek yaptırabilirsiniz marangozlar falan yapıyor ben özellikle alçak yaptıracağım aslında üstünden düşmeden atlayabilsinler diye 😂
beriiiiil ipeksibel ben de çok mantıklı buluyorum. Ama yerden ısıtma sistemli bir eviniz yoksa yere sıfır olanını tavsiye etmiyorlar. Soğuk geçer diye. En azından 5-10 cmlik ayaklı olanlarından alabilirsiniz