Anneler selam,
Bebeğim 3.5 aylık anne sütü alıyor günde bir iki kez de mama takviyesi veriyorum. Sorum şu, 3 saatte bir beslenme istiyor sabaha kadar kalkıyorum beni emiyor. Öğlen emiyor. Ama akşam 7 8 arası kiyamet kopuyor bu saatlerde almıyor memeyi. Yani bu neden olabilir??
Ben bir de uykuya daliyor meme bosalmiyor doymadı diye emme sonrası sağım yapıp biberonla veriyorum oglenleri ve akşam. Sebep bu olabilir mi var mı başına gelen