Bir iki kere denedim çıkarınca ağrı yapti bende biraz araştırıp Takmadım göbeğim kalmadı yarardan çok zararlı olduğunu göbekle alakası olmadığını düşünüyorum
Annemin dediğine göre eski kadınlar doğumdan hemen sonra iş yapmak ayağa kalkmak zorunda kaldıkları için ağrıları olmasın diye takarmis