Benimde ikizlerim var 70 günlükler birisi o kadar çok bagiriyor ki 4 gündür her sabah sanırım kolik sesi kısıldı artık beynim efor veriyor neye yetisecegimi şaşırdım tej bakiyorum bende onu sustiracagim diye öbür bebeğimle ilgilenemiyorum vicdan yapıyorum bu sefer bu günler geçer mi bilmiyorum ama geçsin lütfen