Ben 5 aylıkken işe başlamıştım yarım gün çalışıyordum. Bugün tam zamanlıya geçtim. Normalde eve geldiğimde oğlum hemen sarılırdı bana . Bugün geldiğimde hiç sarılmadı çok değişik baktı bana. Ve bana gelmedi babasına gitti🥹🥹 bu durumla karşılaşmaktan çok korkuyordum ve başıma geldi maalesef. 🥹 o an ki bakışlarını unutamıyorum gözlerim doldu ağladım.. bir 10 dk sonra sarıldı öptü. Ama her gün böyle mi olacak ? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🙏 nasıl bir yol izlemeliyim. İlk kez bu kadar saat ayrı kaldık .