Dygosmn1 Kızlar 6 aydır raporlu mama kullanıyorduk raporumuz bitti . Kilo aldıran hangisi sizce . Ek gıda harici günde üç kere içiyor . Diyetisyen eşliğinde herhangi bi mama olur dedi ama yinede fikir almak istedim