User345678 bana bıraktı onu. Aslında bir yaş sonrası tek doz bile yeterli oluyor ama. Ben de fazla yüklenmek istemedim. Bexseroya 3 aylıkken başladık çok etkiliyor kızımı. İkinci dozu da aynı yaptı çocuk iki gün huzursuz oluyor. Bacaktaki şişlik bir aydan fazla geçmiyor.