3 ay önce bexsero ve nimenrix aşılarının ilk dozlarını yaptırdik doktor kontrolünde. Doktorum bi ay önce 2.dozlarının yapılma zamanı geldi diye aradı ancak 6.ay aşılarıyla arka arkaya olmasın diye biraz bekledim. Yarın gidicem tekrar doktora ama geç mi kaldım 2.doz için arasını çok mu açrım yani. Bilen varsa yorum yapabilir mi lütfen.