Merhabalar Daha yeni post açmıştım kundakta durmuyor elini ağzına götürüyor diye 2 ay 24 günlük bebeğim bugün yine ağlama krizlerindeyken dis yerlerinde altta üstte beyazlıklar vardı. İki yer hafif kabarcık olmuş gibiydi. Diş çıkarıyor olabilir mi normal şartlarda daha çok erken diye biliyorum
Sürekli salya başladı. Ne bulsa ağzına sokuyor ( eli battaniye çıngırak)
Dişi çıksın istemiyorum bana bir akıl verin lütfen