Doğum yapalı tam 2.5 ay oldu ve benim bacak,sırt,bel yani vücut yorgunluğum geçmedi çok halsiz bitkinim gün içinde ara sıra bi enerji geliyor sonra yine aşırı bir yorgunluk hali kızım geceleri sık uyanan bir bebek degil 3 4 kez ortalama ondada karnındoyar uyur bu halim biraz uykusuzluktan olsada sanki günlerce yürümüşüm gibi bacak agrısı sızısı vücut ağrısı geçmiyor böyle olan var mı acaba bende mi sorun doktora gideceğim biraz daha toparlanamazsam