Aysenursa Kızlar ben doğum kontrol hapı kullanıyorum o yüzden regl olamıyorum sadece lekelenme tarzı bir durum var ama öyle dolu dolu değil az birşey var orucumu bozar mı yoksa bu lekelenme geçene kadar tutmayim mı kime sorsam bir çeşit cevap
Pirasalipuding Aysenursa eğer edet gününüzde geliyorsa yani özür değilseniz evet bozmanız gerekiyor adetten sayılıyor