AHFKASAP bio gail ve sab kullanıyorum ben de.Günde 2,3 bardak rezene kimyon çayı içiyorum humanın.Oğluma da bir iki kaşık vermeye çalışıyorum ama sevmiyor içmiyor genelde.ağrısı çok olunca önce emzirip sakinleştirip sonra sıcak banyo yaptırıyorum,emzirirken karnına masaj yapıyorum başka türlü yaptırmıyor.hamak salıncağım var orada sallıyorum biraz sakinletiyor gazı dağıtıp sancıyı azaltıyormuş diye okudum.Bir de en önemlisi her beslenmeden sonra on dakika içinde gazını çıkartmaya çalışıyorum,gazın bağırsaklara inmesine izin vermeden.Buna dikkat ettikçe daha rahat etti oğlum.Gaz damlalarını hergün aynı saatlerde kullanıyorum.Akşamları çok sancılandığı için Ağrılar başlaamadan önce akşam 6 gibi gaz ilaçlarını veriyorum.çok sancılandığı zaman altını da açıyorum ıslak mendille poposunu silerken azıcık bastırıp uyarıyorum gazını çıkarıyor genelde,hatta kakasını yapıyor bazen.Bunlardan başka bir de hergün 3,4 kez egzersiz yaptırıyorum,bacaklarını sıkıca karnına götürüp çekiyorum 10,20 kez,elleriyle ayaklarını birleştiriyorum gibi.🤗ne kadarı doğru yaptıklarımın bilmiyorum tabi ama elimden geldiğince oğlumu bu şekilde rahatlattım belki size de faydası olur.☺️