tugcelina34 10 aylık bebeğim var dogdugundan beri yarim kundakla uyuyor ne yaptıysam kundağı bırakmadı işin kötü tarafı kundaklayip uyutuyorum bu seferde donerek uyumak istiyor kundaktan çıkmaya çalışırken uyaniyor yardım 😱
peramomms tugcelina34 bizde aynıyız kundaksız uyumuyor uykusu gelsin kundak yapınca seviniyor ben uyuyunca tek kolunu çıkarıyorum gece komple çıkarıyorum illa ki bırakır ya
arzu2901 tugcelina34 😂😂😂😂 İşiniz zor o zaman. Ben 4 aylıkken bırakmıştm kundağı. Allah yardımcınız olsun ☺️
tugcelina34 nura97 11. Ayda kendisi bıraktı havalarında etkisi oldu sanırım sıcak oldu terledi ilk günler tek kolunu dışarıda bırakıp kundak yaptım sonrasında tamamen bıraktı şuan 13 aylık
mozdkao Ay benimki de kundaga çok alışkın kundak olmadan uykuya dalamiyor. Dalınca biraz kundagi gevsetiyorum tek kolunu kendi çıkarıyor bi yarım saat sonra da ben tamamen aciyorum kundagi uyanmıyor oyle