Kızlar tecrübesizim 3 aylık oldu bebem 3 6 ay oluyor ya kıyafetler Nisan a girdik neredeyse neler alayım kısa kollu alsam üşür mü şort giydire bilir miyim bilmiyorum hiç fikir almak istedim şuan bile uzun kolluyla yanıyor biz aydındayız sıcak baya ??