Benim kizimda da olmuştu idrar testi sonrasi doktor sıvı yetersizliği demişti su içiyorsa su miktarını içmiyorsa mama yada anne sütünü arttırmanız gerek demişti ama hepsi sıvı yetersizliginden olmuyormuş idrar yolu enfeksiyonu vs de yapabilir demişti yinede doktora danışmakta fayda var