Kızlar sizin de bilginiz olsun istedim. Bende 7,8 aydır normal bakır spiral vardı . Sürekli kanama yapıyordu. Geçende doktora gittim bilerek erkek doktor seçtim çünkğ kadın doktorlar daha pimpirikli. Doktorum hemen mirena yazayım dedi hormonluya geçelim dedi. Rapor kağıdı çıkarttı hemn bunu git taktır şu birimdr dedi sıfır tl masraf ile taktırdım. Yalnız gideceğinz hastane kadın doğum hastanesi olmalı . Her yerde spiral takılmıyır