ArasMom_ 2.5 aylık oğluma aptamilden hipp mamasına geçtim anne sütü içmiyor aptamilde kakasını yapmıyordu ve kilo alımı durmuştu keçi sütünde altına bi yapıyor bi yapmıyor anlayamadım aranızda keçi sütlü mama kullanan var mı memnun kaldınızmı kilo alımı nasıldı
aycaunalsimsek ArasMom_ keçi sütlü olanı değil de combiotic 1 numara olanı kullanıyorum çok ta memnunum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım kilo da aldırdı. Anne sütü+ mama şeklinde ilerliyorum. Günde 2-3 kez veriyorum mamayı
gayessss ArasMom_ valla benim kızım hipp keçi sütlü kullandı 1 numaradan 2 ye geçtik 8,5 aylığız ek gıdaya geçtik ek gıda asla yemiyor yemediği halde çok güzel kilo yaptı
demir2606 ArasMom_ tüm mamaları deneyen birisi olarak hippin organik combioticiğinde karar kıldık kilo alımı iştahsız olmasına rağmen iyi
kuzeymommmm ArasMom_ bende combi olanı kullanıyorum hip 1 numara ama çok memnunum her mamasında biberona 1 çay kaşığı doğal zeytinyağı koyuyorum mutlaka kabız olmasını engelliyor doktor söylemişti
prenseselsa hipp benim kızımda kilo aldırmadı hiç sabit kiloda kaldı başkalarına aldırmış ama bizde yaramadı
aysyvzz aycaunalsimsek mamayı ne ile veriyorsunuz biz de 15 günlüğüz mamaya başlayacağız ne ile verebilirim meme reddinden korkuyorum
aycaunalsimsek aysyvzz ilk 1.5 ay ben e bebekte satılan babyjem marka olan kaşık biberonla verdim, meme reddi olmasın diye. 2 aylıkken biberona geçtim çünkü 2 kere falan doldurmak gerekiyor kaşığı, 50cc falan hacmi. Bebek büyüdükçe az geliyor
ArasMom_ aysyvzz ben direk philips avent biberon kullanıyorum ilk zamanlarda red yaşamadım ama sonradan sütüm gelmediği için sütümü bıraktım biberon olarak avent öneririm halada kullanıyorum
aycaunalsimsek aysyvzz hayır ben hiç yaşamadım, kullandığım biberon mamajoo, bebek çektikçe gelen bir ağız yapısı var, anne memesi gibi. Etkili oldu mu bilmem ama ben zaten günde 2-3 bazen 4ü buluyor mama verişlerim. Onunda etkisi olabilir bilmiyorum 🤷🏻♀️
ArasMom_ demir2606 combiotic kullandım ama bana keçi sütü çok daha vitaminli dendi oyüzden o bitince keçi sütlüye geçtim
ArasMom_ kuzeymommmm evet banada söylemişti günde 3 kez mamasına 1 er çay kaşığı koyuyorum zeytinyağı
barankus aycaunalsimsek bende combiotic kullaniyorum biberonumuzda mamajoo bebeginizde kabizlik sorunu var mi? Biz mama+anne sutu olarak ilerliyoruz 4 5 gunde bir kaka yapiyor.sizin ne durumda?
aselinyilmaz ArasMom_ ben de hipp 1 kullanıyorum bebeğime, 3 aylık olmak üzere ve çok memnunuz sma kabız yaptı gece boyu inledi 1 aylıktı ama hippe başladığımızdan beri kakası gazı güzel çıkıyor gayet de güzel kilo aldırdı çok memnunuz
banukayab Merhaba bizde 2,5 ayından beri kullanıyoruz keçi sütlü olanı anne sütü + mama olarak devam ettik 4. Ayından beri de meme reddi yaşıyoruz şuan sadece mama ile devam edebiliyoruz kilo alımı da gsyet güzel ve gaz da yapmıyor. 5 aylığız şuan
aycaunalsimsek barankus kaka sorunumuz yok günde 2 kere bazen 1 kere yapar. Mama ölçülerinize dikkat edin. Örnek 90cc 3 kaşık mama yapar, 4 kaşık koyulursa bile o kabızlık yapabiliyor. Beslenme sıklığınız nedir bilmiyorum ama ben eğer mama verdiysem bir sonraki mamayı vermek için en az 3 saat bekliyorum, bu süre bazen 5 saat bile oluyor