mom97X Ben kaynatılmış su ve kaynatılıp soğutulmuş su kullanıyorum ama bi tanıdığım bir süreden sonra arıtmadan kullandığını söylemişti. Bu sakıncalı değil mi ? Bi yerden sonra kullanılabiliyor mu ?
Aselinannesi0655 mom97X bir doktor şey demişti mineralleri ölüyormuş arıtmadaki suyun. Filtreden mi geçemiyor bilmiyorum