6 ay 11 günlüğüz bizde kabak+havuç+ patates verdim bugün öğlen biraz da anne sütü ekliyorum ben içine daha güzel püre olsun diye hatta direk göğsümden sıkıyorum hazırlarken taze taze 😅
İkindide de yoğurt ve elma püresi verdim yarın muz püresi vericem
Kabak ve havuç 3. Günleri oldu patatesinde yarın 3. Günü
Yarın son kez verip bunlardan çorba yapmayı planlıyorum ekstra olarak bi çay kaşığı balkabağı vereceğim sonra onuda 4.sebze olarak püreye katıcam
Bize doktorumuz bu şekilde ekleyerek git dedi
Bazı günler ikisini karıştırırız bazı günler hepsini o sana kalmış dedi
Bikaç gün sonra da labne lor vs onlara geçicem
Bu arada patatese geçtiğimiz için zeytinyağı da katıyorum içine kabızlık olmaması için