beyzzsenturkk_ göz teması varsa ,komut alıyorsa ,siz odadan aniden ayrılınca ağlıyorsa , sürekli aynı hareketleri yapmıyorsa mesela sürekli dönme parmak ucunda yürüme dönen şeylere ilgi yoksa oyuncakları dizme yoksa bunlar otizm olmadığını gösteriyormuş. Bize akran eksikliği üzerinde durdu ve ekranı sıfırladı