nur9777 En son 15 ocakta regl oldum en sonunda 2 test yaptım ikisinde de pozitif çıktı ama Beta hcg değeri 0,2000 yani 0,2 çıktı hamilelik yok dediler. Sonradan yükselen birşey mi? Yafa görünmüyor deyip sonradan görünenler oldu mu?
busrasya23 nur9777 kimyasal yaşamışsınızdır beta yükselip düşmüştür yükselme zamanları idrarda pozitif görmüşsünüzdür
tospikannesi_ nur9777 testte pozitif çıktıktan sonra regl yaşadınız mı kanama ??? Birde hcg ti test yaptıktan ne zaman sonra verdiniz. Eğer kimyasal gebelik olduysa sonunda zaten adet görürsünüz. Ama testte pozitif bthcg negatif se test yanıltmıştır . Kanda yanlış çıkması imkansız
Cococops nur9777 testin markası ne artı med markaysa yanlış cıkıyo benımde öyle ıkı tane test yaptm biri erken digeri normal ikiside pozitif cıkmıştı
bksh nur9777 daha bir ay önce böyle oldu hatta post açmıştım kan testi her zaman kesin sonuç o günden beri de bu çubuk testlere güvenmiyorum
nur9777 busrasya23 ben istemiyorum vs diye ağlamıştım başlarda ama sonralardan heveslenmistim benim yüzümden mı düştü diye üzüldüm şuan.
nur9777 tospikannesi_ testi 3 gün önce yaptım betahcg bugün verdim 02 çıktı kimyasal mı deniyor bilmiyorum ama biz korunuyorduk zaten yani sürpriz bir şekilde oldu ama üzüldüm:)
tospikannesi_ nur9777 kimyasal olması için sonunda regl olmanız lazm eğer regl olmazsanız hala ihtimal var yükselebilir ama testlere güvenmeyin önemli olan kan
nur9777 Cococops hatırlamıyorum hiç, 3 gün önce yapmıştım 2side çift çizgi verdi. Bugün beta hcg de gebelik çıkmadı. Sonradan yükselen birşey mi
Cococops nur9777 kanda çıkmadıysa hatalı testtir yükselmez 10 üzerindeyse hatta 5 falan o zaman tekrar test istiyorlar
76esra belki yükselebilir güzelim ama olmasada üzülme geçen ay 25 test yaptım 23 testim pozitif ama kanımda negatifti bende de silik çizgiler çıkıyordu ne olursa olsun üzülme aynısı benim sonucum çıktı negatifti ama inşallah senin ki döner 🙏🥹
76esra bu arada kızlar bende de 3 gün önce çok az pembe ama çok az sonradan leke kahverengiye döndü 3 gün sürdü sonra kesildi gögüslerimde hafif sızı var ama çok hafif yaşayanınız var mı🙏
nur9777 tospikannesi_ 2 buçuk ay önce oldum regl en son. Cubukta da 2 çizgi hemen çıktı reflü vs de yaşıyorum belki regl olcam ondanit bilmiyorum ama sizce sonradan yükselir mi değerler? Yada idrarda çıkar mı kands yoksa bile
nur9777 bksh 2 buçuk ay önce oldum regl en son. Cubukta da 2 çizgi hemen çıktı reflü vs de yaşıyorum belki regl olcam ondanit bilmiyorum ama sizce sonradan yükselir mi değerler? Yada idrarda çıkar mı kands yoksa bile
bksh nur9777 en kesin sonuç kan testi bazen idrarla yapılan testler bozuk çıkıyor pozitif gösteriyor zaten iki bucuk ay önce regl olmuşsunuz şimdiye çoktan hamilelik belirtisi yaşardınız en basiti mide bulantısı kusma olurdu
nur9777 bksh çok fazla miğde yanmasi yaşıyorum ve kasıklarım da ağrı var. Kanda belli olmayabilir mı bilmiyorum