bitutamanne baby animals’dan aldım trendyoldan cok rahat etti diğeri ona göre bi tık daha kalın kalıyor ama bu tüllü olduğu icin cok rahattı arkası fermuarlı giyip cıkarması da kolay oldu ve cok şık ben bide kelebekli corap aldım öyle güzel ki çorapları da le mabelle’den aldım yine trendyoldan tokası da KİLİGİSTANBUL’ dan aldım herkes bayıldı elbiseyi tam 2 yaş aldım tam oldu kalıbı cok güzel bu yaz rahatlıkla giyerr