demir2606 Kızlar bebeğim 5 ay 22 günlük mama kullanıyoruz tam 6 aylık olduğundamı 2 noya geçicez yoksa 7.ayda mı kafam karıştk
asuuuuu demir2606 merhaba benim kızımda 5ay 19 günlük mama 5-6 günlük var dokturumuz bittiğinde 2 ye geçebilirsin dedi
demir2606 lAmMelodi hipp markasının mamaları çok pahalı gerçekten gramajıda az alıştırıcam İnşallah sağolun
bahardg demir2606 bi kaç gün geçmişti 6.ayda mamasını bitirmiştim ondan sonra aldığım mamaları 2 almıştım