berrakhsmnlr menessaam yok hayır ama yine iş dolayısıyla gelmiştik İstanbul’a şimdi evimize geri dönüyoruz çorluya
nilikonunannesii menessaam ben aslen Bitlis Tatvan’lıyım ama çok küçükken oradan taşınıp Manisa’da yaşamaya başlamışız Manisa’da büyüdüm Eskişehir’e gelin geldim 3 yıldır evliyim İstanbul’da yaşıyorum😊
nilikonunannesii menessaam iyidirler ya bizim oraların insanı merttir 😊ben küçüktüm dediğim gibi çok yaşamadım farkında olmadığım zamanlardı Manisa Salihli’de büyüdüm orayı daha iyi bilirim 😊