2 gün sonra 8 aylık olucaz ama mama içmiyor dişten zannettim fakat normal yemek ek gıda verince yiyor mamaya gelince içmiyor uzun saatler sonra içiyor normal de ek gıda veriyordum peşine 150 ml mama içiyordu. Günde 2 kere 150 ml içiyordur toplasan birde ek gıda veriyorum 3 öğün ondada çok yemiyor orta halli yiyor bazende az yiyor son 1 haftadır böyle ne yapayım içmesi için 😒