Bebeğim 6 ay 19 günlük ortalama 25 gündür ek gıda alıyoruz. Porsiyonlarımız ufak çok değil, yarım çay bardağı kadar tükettirmiyorum bile. Son birkaç haftadır iki öğüne çıktık. Sabah/akşam olacak şekilde. Fakat 6 gündür kakasını yapamıyor. Sizde iki öğün fazla mı? Fazla geldiği için mi kabız olmuş olabilir? Yoğurt, havuç, balkabağı, brokoli, pırasa, elma, tarhana, armut, avokado, labne, peynir bunları tadıyoruz şu anda genelde. Bakıldığında kabız yapacak gıdalar da değil. Önerilerinize açığım