Merhaba sevgili anneler💕 kızım dogdugundan beri meme + mama şeklinde ilerliyoruz. Ama benim sütüm cok az beni uykuya geçişlerde falan emzik olarak kullanıyor ama en azından emiyor cok azda olsa sütümden alıyor diye bu şekilde ses etmeden devam ediyoruz. Şimdi 5 aylık olduk 2 haftaya falan tadımlara baslamayı düşünüyorum ama sizler nasıl yaptınız programınızı? 2.5/3 saatte bir 120/150 cc arası içiyor bazen parça parça içiyor mamayı. Tadımları ne ara yapacagım tadım yaparsam mama öğününü sonra nasıl ayarlayacagım kaç cc olacak sonrası bilemedim yardımcı olursanız sevinirim. 🌸