Melekce canım insan çok panikliyor gerçekten. Bende senin gbi suya koydum ne kadar büyüyecek diye baktım . Ve 5 6 saat sonra suyun içinde parçalanmış zaten . Yani büyümedi. Biz doktora götürdük . Röntgen de gözükmezmiş metal olmadığı için. Doktorumuz çocuk cerrahın aradı sordu. Ağız dolusu kusarsa , karnı şişmeye başlarsa acilen şehir hastanesine gitsinler çocuk cerrahı bölümüne demiş . Kaka yapması önemli demiş . Yarın falan da takip et kakasını. Ama 1 taneden bişry olmaz demiş cerrah . Takip et karnını falan