Ferahh_54 Merhaba güzel anneler ilerde tüy cikmamasi icin bebekken karinca yumurta yagi sürenler duymustum deneyip faydasini gören oldumu ve güvenilir bir ürün varmi?simdiden cevap icin tesekkür ederim 🌸
myavocado Ferahh_54 faydasını bilmiyorum ama bebeklere her şey sürülmez. Zeytinyağı bile, o kadar cilde iyi diye bildiğimiz yağ, bebek cildine ph’ı uygun degil. Bence sürmeyin ya da en azından doktorunuza danışarak hareket edin
beyzzsenturkk_ Ferahh_54 alerjik reaksiyon gösterirse kalıcı izler bırakırsa o zaman ne olacak? bence herşeyi sürmeyin hatta hiç bir şey sürmeyin bırakın tüylü olsun büyüdükce döküyorlar ilerde de hal çaresine bakılır babannemde kızım icin kömür karası sür derdi tüy köklerini tıkayıp çıkmasını önlüyormuş ama cildinden neler neler çekti her duyulanı yapmamak lazım yani
Ferahh_54 myavocado bebeklerede uygun yazdigi icin kafam karismisti yanlis birsey yapmakda istemiyorum bencede en iyisi sürmemek
Ferahh_54 beyzzsenturkk_ kas yapiyorum derken göz cikarmakda var bencede mantikli dediginiz sadece kafam karisti bebeklerede uygun yazdigi icin bana kaynanam hep sütünden sür diyor sürüyorum ama ise yaramiyor gibi esim tarafi kürt oldugundan biraz tüy sorunu yasamasin istedim😁 ama artik ilerde bakariz caresine
beyzzsenturkk_ Ferahh_54 hiiic lafını etmeyin olacaksa kıllı olsun ben bu sebeple ortaokulda yazın kavurucu sıcagında hırka giyerdim kıllarımdan utandığım icin kollarım görünmesin diye oysa ayıp değildi günah değildi cocuk aklı işte yani aklı erdiğinde yanında bile şakası yapılmamalı
Ferahh_54 beyzzsenturkk_ ay üzüldüm ne cekmissinizdir o sicakta utanilcak birsey degil herseye cözüm var artik Allah baska dert vermesin 🤗