mrvc Benim oğlum da 7 aylık o da oturamıyor ama bence bu biraz pratikle alakalı. Ben genelde yere yatırdığım için o konuda daha çok gelişti dönme yuvarlanma emeklemeye çalışma gibi..
Kesinlikle katılıyorum. Benim kızım da karın üstü durmayı sevdiği için çok oturtma çalışması yapmadım. Aynı dönem doğan bir bebeği var arkadaşımın kızım ondan önce döndü, emekledi o hala emeklemiyor. Ama o desteksiz oturabiliyor mesela. İkisi de 8 aylık olacak. Kızım da birkaç dakika desteksiz oturmaya yeni yeni başladı. 9. Aya kadar da normal kabul ediliyor zaten. Bazı çocuk bazı şeyleri yapmayı tercih etmiyor da orasını doktor değerlendirir tabi