Kızlar merhaba şimdi resimde yükleyeceğim kızım idrarını yaparken çiş diyip ağlıyor doktora götürdüm idrar testi aldı sonuçları çıkmış ama yarın gideceğim enfeksiyon çıkmış onu anladım da şu bakteri beni çok tedirgin etti internette yazan şeylerden dolayı .Bilgisi olan varsa yazabilir mi 2 yaşında