NANANUSKA Kizlar son bir haftada dikkat ediyorum uyudugunda bile basi cok terliyo ozellikle sapka siril sık lam oluyo.onceleri pek dikkat etmemistim ama simdi gercekten rahatsiz oldum. Kalinda gidirmiyorum kimde bu durum yasandi yarin doktora gidicegz ama kafam allak bullak cok merak ediyorum bebegim hastamidir diye
Tazeannecik NANANUSKA bizim şapka taktırmıyor hiç sevmez ağlıyor. Ama bizim de öyle terliyor bazen. Özellikle birlikte yatmışsak. Yatarak emziriyorım çok yorgun olduğum zamanlarda öyle uyuyoruz
Sabriyeillke NANANUSKA bizimde terliyordu baslarda ozellikle emerken simdi gitti o terleme biraz biraz surekli yapmiyo
Zeynocemre NANANUSKA normal canım terlemesi bebekler cabuk yorulur bide emdiyse tam yorulup terlerler yattıgı yeri de terletmesi normal
Ozlemaydin Cnm bnm ogumda oyeydi anneme dedim niye elyaf yastik koydum basinin altnina ondan bide bataniyeden mis yunlu yastik koyuyorum şuan hic terlemiyor penye bi bataniye ye yada beze sar sonra batanige at ustune
Nazly Oğlum 1 aylık baya saçlı bir bebek bizde de aynı sorun var ben saçından olacağını düşünmüştüm 😔 doktora soran arkadaş buradan paylaşabilirmisin cevabı bizde gidelim ona göre
ipek3407 NANANUSKA şapka takmayın bence daha çok terletir benimkide öyleydi sapkayı kullanmıyorum teri azaldı
Zeynepeymen NANANUSKA korkmana gerek yok bbeklerin başı terler zamanla geçecek benim oglumda emerken cok terlıo kafası birde yastıkda yatırıyorsanız yastık terletir bu yuzden hıc yastıkda yatırmıyorum