27 günlüğüz, kilo alımımız normal doktor geceleri 4 saatte 1 kaldır dedi. Sizin bebişinde kilosu gayet iyi dediğiniz gibi 4-4,5 saat yapabilirsiniz. Ben bazen o uyanana kadar uyandırmıyorum en fazla 5 saat uyuyor sonra kendi mızıklanıyor zaten. Sende dinlenmiş olursun arada da olsa