annebusesi adm keşke diğer diye bir seçenek koysanız. Çoğuna iyi ve çok tüketilen markaları koymamışsınız 🥺 mesela ıslak mendilde baby me kullanıyorum. Oto koltuğunda besafe, göğüs pompası mochi. Bu markaları yazmasanız bile diğer diye seçenek olmalıydı bence
NaimeYilmaz Minahanzade https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSflhy3zy3Yx4FXW-BkA_v7XIK_JyLmEX5yWz0YrzCGxxBxDuA/viewform?usp=sf_link Linke tıklayarak🥰
ikibebek Bilgileri doldurdum sorulara da cvp verdim ama cekılıse katıldım mı bisey yazmadı anket gibi bisey oldu
gayeceee adm doğum tarihi yılını neden Manuel olarak yazamıyoruz sırf bu yüzden katılamıyorum 90 a gitmez bir zulüm