Tugce26 Çamaşır makinesinden yüzüm gülmüyor bir türlü bana kullanıp memnun kaldığınız güzel yıkayan bir makine önerirmisiniz acaba
Newmommmm Tugce26 benim marka önerim tersten olacak. Vestel aldım pişman oldum. En ucuzundan en pahalısına deterjan ve yumuşatıcı denememe rağmen yıkanan çamaşırlar güzel kokmuyor. Yetkili servis çağırdım sizin gider borunuz kokuyor makinede sorun yok dediler. Markası vestel CMI 9710 hangisini alırsınız bilmiyorum ama bundan uzak durun bence.
Tugce26 Newmommmm bnmkide vestel ve bnmkide yıkamıyor beyazlar morarıyor lekeler olduğu gibi geri çıkıyor bende ne deterjanlar kullandım gene fayda etmiyor vestel aldığıma pişman oldum
urasmom6 @Tugce26 Newmommmm aynısını yazmaya gelmiştim Vestel çamaşır makinesi pişmanlıktır. Vestel’in bulaşık makinesi buzdolabı derin dondurucusu falan da var bende hepsi çok iyi ama çamaşır makinesi berbat
Newmommmm Tugce26 6 senedir kullanıyorum eski tip bir makine de değil ama güzel de değil. Suyu az alıyor. Bende her seferinde siyahları ve renklileri yorgan yazan bölüme atıyorum. O zaman biraz fazla su alıyor.
Newmommmm Tugce26 yeni çıkanların hepsi az su alıyor. Güya su tasarrufuymuş. Ama vestel hariç diğerleri çamaşır yıkayınca çok güzel kokuyor ya. Kadın üst katta çamaşır yıkar asardı benim misafir odası sanki parfüm sıkmışım gibi çok güzel kokardı. Hatta bir ara eşim burası ne kokuyor diye bana sormuştu.
Newmommmm urasmom6 bende ki bulaşık makinesini beğenmiyorum. Oda vestel. Bulaşıkları yıkıyor kurutma moduna geçiyor ama asla kurutmuyor. Bir gün bile içinde bekletsem yine de çıkarınca ben bezle silerek kurutuyorum. Şimdi vestel mağazasının önünden geçerken bakmıyorum bile kafayı çeviriyorum. O kadar nefret ettim.