metemom_ çok naçizane tavsiyem bu anaokullu cocuklarin suluboya önlükleri var ya su gecirmezlerden. Ben kizimda kış döneminde onlari kullandim. Tum kol, beden kapladigi icin ve leke tutmadigi icin yikamasi, tasimasi cok pratikti. Kirtasiyelere bakabilirsiniz 😊