incismommy aynı sorun var bizde de. Özellikle ağız kenarları ve yanakları hem kuru hem kızarık. Clinikid soothing kullanıyoruz şimdi. Daha iyi geldi. Stelatopia bizde de işe yaramadı. Aşı için Dr gittik görünce hemen çinko başlayalım dedi. Cinko eksikliği yaparmış.dört ay kullanıp bakacağız düzelme olacak mı. İki ay sonra kan tahlilleri yapılacak bakalım