duyguluanne Hanımlar merhaba , 3 ay sonra 4 yaşında olacak oğlum için koltuk yükseltici almak istiyorum bir bebeğim daha var o yazın abisinin oto koltuğuna geçer büyüğüne de koltuk yükseltici alırım dedim kullanana var mı güvenilir mi kullanışlı mı ?
hellomom duyguluanne koltuk yükselticiler için 120 cm min boy olması lazım. 4 yaş hala daha oto koltuğu kullanması daha güvenli. 15-36 kg olan koltuklara bakmanız dahayi olur. Onları da 10-12 yaşına kadar kullanabiliyorlar.
duyguluanne hellomom evet baktın boy ve kilo sınırı varmış oto koltuklarına bakıyorum şimdi teşekkür ederim ☺️
Mnli duyguluanne otokoltuk cybex öneririm bütçeniz varsa benim oplum da 4 yaşta yeni koltuk aldık cybex çok memnunuz solution modeli