sedadvc twobabymom_ Evet evet yapın. Doğum da kolaylaşır. 3 cm açıklıkla gittim. 3 saatte 9 cm e ulaştı. Ben bu harekete bağladım. Çünkü öncesinde hiçbir şey yapmadan 9 aylık olmuştum. 😂
iki_prens_annesi_ twobabymom_ benimde bildiğim 38 39 arası alıyor doktorlar heleki ikinci sezeryansa değişik kafadaymış doktorunuz
twobabymom_ iki_prens_annesi_ bilmiyorum kendisinden çok memnunum ilgisinden alakasindan Allah razı olsun şimdi kötü doktor diyemem çünkü maalesef ikinci hamileligim 32.haftaya plesenta Pervia vardı şükür toparladık kurtuldum o kadar doktor gezdim ama içime sinen gerçekten hastaya mesleğine önem veren bir doktor olduğuna karar verdim ki hatta şöyle söyleyim sırf bu doktora gidebilmek için randevu bekliyorum aylık değil 1.5 - 2 ayda kontrole gittim bu doktorun randevusunu denk getirebilmek için geç gittim ama içim rahat rahat döndüm yani hastaneden sadece dayanmami az kaldığını söylüyor motive ediyor ama maalesef ben dayanamıyorum
Ballilokmam11 twobabymom_ en son evin içinde ördek gibi yürüyordum, hurma, ananas, squat, merdiven in çık, hepsini yaptım doğası yoksa yok 40.haftada suni ile zor doğurdum 😂
mamabear_ twobabymom_ gelmeyen gelmiyor bence 🥲 hurmalar denedim, yürüyüşler yaptım, pilates topunda yuvarlandım. Yine kendi zamanında geldi
twobabymom_ mamabear_ ayy kızımda bende öyle oldum 41+6 da doğdu belki bu doğar diye ümit ediyorum ama