Deletedmom_984 SiprayiL bizim yok ya keşke yaptırsaydım aceleyle ev yaptık gözümüzden kaçmış bir gün suyu açma koku oluyor buhar çıkmıyor zor
ZeydsMom SiprayiL benim dayimlarda vardi bu sorun. Ve onlar kapinin en altindan 3 tane delik actirmistilar bunun icin.
AlpSol SiprayiL bizde var ama eski sistem sürekli koku ve rüzgar geliyor ordan Keşke olmasaydı diyorum bazen
SiprayiL Deletedmom_984 biz de koydurmayi unutmuşuz daha doğrusu havalandırma konulacak yere balkon denk geldi. Fan falan işe yarar mı ki yoksa küçük de olsa balkona bakan bir pencere açtırmali miyim
rumeysamine Bende de pencere yoktu bi havalandırma yapmışlar ama bi işe yaramıyor kullanmadığımda kapıyı açık tutmaya çalışıyorum nemden krom olan kapı kolum paslanmaya başladı
ZeydsMom SiprayiL iste banyonun kapisinin alt kismindan delikler actirmistilar kinder yumurta varya plastik o boyutlarda delikler. Burda cogu insanlar oyle yapiyor
ZeydsMom SiprayiL hayir olmadi hic onlarda boyle sorun. Hangi ulkede bilmiyorum ordan esinlendi bizim de ulkede yayginlasti. Mesela benim evimde havalandirma var ama bi boka yaradigini dusunmuyorum . Bunu tavsiye etdiler yapacagiz bakalim ne olacak