Merhaba kızlar. Sağlığım sütü buzdolabında 4 dereceye bırakıyorum biberonda hemen poşetlemiyorum. Daha sabah sagdıgım sütü poşetine koyacaktım bi baktım çürük yumurta gibi kokuyor. Tadı normal gibiydi ama korkup döktüm. Sizinkiler nasıl koku oluyor mu acaba normal mi bilemedim?
Bir de ben takımtılıyım bu konuda. Buzluktsn süt çözdüren anneler bi koku oluyor mu acaba ? Kokusuz mu olmalı tamamen?