Biz ilk zamandan beri kullanıyoruz.
Günde 2-3 defa kaka yapar gazını çok güzel yapardı.
Ben şişe bitince ¾ gün yenisini almadım nasıl olacak denemek istedim.
O 3-4 gün gece aşırı huzursuz geçti bebeğimin. Ben atak sandım ama doktor etkisi olmuştur dedi
Hemen geri başladım😀o huzursuzluk geçti.
Eczacı alışkanlık yapmaz dedi. Kısacası biz memnunuz hiç gaz kaka sorun yaşamadık şükür