dreamila 3 yaşa girdik 15 gun gectı ve emzirmeyi sonlandırdık bugune kadar sadece konuştuk bir sabır taşı almıstım sakıncalı diye sürmedim geç oldu ama hiç aglamadan bitti ben mutluyum darısı bütün annelerin başına 🥹
dreamila mematiii aşagıda yazdım yavas yavas bırakma yöntemıyle en son bırtek gece kaldı 6 aydır çok şükür oda bıttı veda ettık ağlamadan bağırmadan
dreamila mematiii çok detaylıda yazmıyorum ama genel olarak boyle bende pat diye bıraksam kızım kadar duygusal olarak üzülecektim ama şimdi mutluyum gelip memeye sarılıyor öpüyor ve uyuyor 🙏
dreamila akkoyun28 Etrafımda sakıncalı bıraktır desenlerde kızım ıstemedı göğsune bırsey surmeden güveni zedelemeden nasıl bırakırım dıye bekledım ama artık çok şükür aglamadan bitti hep konustum konuştum anlattım memeye sarıldı öptü üstünde uyudu
dreamila ada00 2 yasa kadar emzirmek sonra konuşarak bırakmak ve azaltmaya gıtmek ben ılk once gündüzleri kestım park oyuncak oyaladım sonra sabahları kestım ondan önce yataktan kalktım en son gece uyumadan önceyi kesemedım o uzun sürdü çok şükür şimdi oda bıttı
akkoyun28 dreamila 2 seneden fazla anne sütü alan bebeklerde ilerde bağımlılıklar olabiliyor. Öğretmenim üniversitedeyken eğitim bilimleri dersinde görmüştüm.
dreamila akkoyun28 artık hersey nasıp azaltma ve konuşarak bırakma uzun sürüyor yaşayıp göreceğiz artık yorulmustum bıttı neyse kı üzmeden üzülmeden
minnakveannesi dreamila sabır taşının nasıl bi zararı var bizde sonlandırdık 2 iki kullandım bu süreçte hala tam unutmuş değil 3 gün oldu zaten burda kullananlardan memnuniyet duyunca aldım kullandım zararı olduğunu bilmiyodum
dreamila Mehmetalp minnakveannesi doktor öyle dedi sabır taşı degıl salça vs hicbırsey sürme psıkolojık olarak yanlış azaltarak bırak dedi kı bir sefer tuz bal gibi birsey sürdüm kızım islak mendıl getırdı sıldı agladı çok üzülmüştüm yapanları eleştiri degıl kesınlıkle doktora dınledım ama 3 yasa kadar emzırme devam ettı mecburen Herkes eleştırdı dalga geçen bile oldu sen 5 yasa kadar emzırırsın çocuğun elıne kaldıysa o diye kendımde bıraz duygusalım kıyamadım sanırım