inci86 Kızlar bayrama kızım için ayakkabı almak istiyorum 1 buçuk yaşında. Elbise aldım ayakkabı olarak babet alsam sizce kullanışlı olur mu elbise klasik. Ama sürekli de giyeceği bir şey olsun istiyorum öneriniz nedir
beyzzsenturkk_ inci86 babetler düz taban oluyo genelde rahatsız edebiliyor benim kız giyemiyo acıyo diyo hep spor ya da altı yumusak sandalet alıyorum
Mnli inci86 rahat olmuyor babet ya igorun sandaletlerine bakın yazın da giysin ya da adidasın gazelle samba modelleri ya da elbiseye göre vans convers tarzı ayakkabılar olabilir
tospikannesi_ inci86 kızıma lcw nın babetini aldım rahat ve seviyor arada uzun olmamak kaydı ile elbise altına giydiriyorum hatta bayramda da giycek…
inci86 beyzzsenturkk_ anladım klasik elbise olunca spor olmaz diye düşünüyorum sandalette saçma olur mu acaba 🥲
beyzzsenturkk_ inci86 saçma olmaz çok şık içi ortopedik sandaletler oluyor ya da alacaksanız uzun saatler giydirmemeye calısın düz taban önerilmiyor ayak gelisimi icin cunku ya da yanınıza ekstra terlik ayakkabı alın olurda rahatsız olursa diye