durulandiniz çok doğru. az önce dediğiniz gibi cennet ülkemiz malesef bu hale geldi artık. yeni nesili düzeltsek desek, herkes de siz gibi ben gibi çocuk yetiştirmiyor ki bu bi döngü. yarın da onların yetiştirdikleri çocuklarla bizim çocuklarımız aynı ortamda olacak. teoride her şeyi konuşuruz burda ama pratiğe gelince biraz dışarda insanları gözlemleyince umutsuzluğa düşüyor insan